حلقہ ایل اے 7 بھمبھر کی ترقی اور عوام کی خوشحالی کیلئے چوہدری طارق فاروق سے بہتر اور کوئی ووٹ کا حقدار نہیں ۔ طارق فاروق

RAJA AASHIQ

RAJA AASHIQ

بریڈ فورڈ برطانیہ ( بیوورورپورٹ ) پاکستان مسلم لیگ ن آزاد کشمیر برطانیہ کے رہنما راجا عاشق اور محمد جاوید نجیب نے کہا کہ ڈپٹی اپوزیشن لیڈر چوہدری طارق فاروق سینئر رہنما پاکستان مسلم لیگ آزاد کشمیر و حلقہ ایل اے 7 بھمبھر امیدوار برائے لیجسٹو اسمبلی حلقہ کی عوام کے لئے انتہائی محنت اور لگن سے خدمات پیش کر رہے ہیں اور جو وعدے انہوں نے کئے ان کو بھی بخوبی نبھایا جا رہا ہے جو حلقہ کی ترقی کیلئے انتہائی اہم ہیں ۔

انہوں نے نجیب آباد والی سڑک پر کام ذور وشور سے جاری ہے ۔ علاقہ کی عوام کو اسی طرح کے ایماندار اور عوام کا درد رکھنے والے عوامی نمائندوں کے ضرورت ہے جو اپنی عوام کی مشکلات کو مد نظر رکھتے ہوئے عوام کے لئے سہولیات بہم پہنچانے کے لئے محنت اور لگن سے کام کریں ۔ چوہدری طارق فاروق نے کامیابی کے بعد مزید کئی چھوٹے بڑٹے منصوبوں کو اپنی لسٹ میں رکھا ہوا ہے جو کے علاقہ عوام اور اس خطہ کی ترقی کے لئے انتہائی ضروری ہیں ۔ جس میں نمی دھار و پیرگلی تک پکی سڑک ،علاقہ کے لوگوں کے لئے بجلی ، پانی و صحت کی بنیادی سہولیات سرفہرست ہیں اور اس کے لئے ہمیں ان کو ووٹ دے کر کامیاب بنانا ہوگا نہیں تو تعمیر و ترقی کا یہ سلسلہ رک جائیگا اور ہم ایک دیانتدار عوامی نمائندہ سے محروم ہو جائینگے ۔

M.JAVAD NAJIB

M.JAVAD NAJIB

ہم حلقہ 7بھمبھر کے تمام لوگوں سے اپیل کرتے ہیں کہ اگر اپنی اور علاقی کی تعمیر ترقی دیکھنا چاہتے ہیں تو آپکے ووٹ کا سہی حقدار چوہدری طارق فاروق کے علاوہ اور کوئی نہیں ہو سکتا جس نے پہلے سے ہی عوام کی تکالیف کو جانتے ہوئے ان کے تدارک کے لئے بغیر کسی لالچ کے میدان میں اترے ہوئے ہیں ۔ انہوں نے کہا کہ چوہدری طارق فاروق نے تعمیر ترقی کا جو سلسلہ چوہدری طارق فاروق نے شروع کر رکھا ہے وہ جاری رہیگا اور عوام کو جلد سے جلد تمام بنیادی ضروریات ان کے در پر میسر ہوں گی ۔

TARIQ FAROOQ

TARIQ FAROOQ