پیرس حملوں کی مذمت کے لیے پاکستانی کمیونٹی آج شام رامبلا Raval پر مظاہرہ کرے گی

Paris

Paris

بارسلونا: فرانس کے دارلحکومت پیرس میں گزشتہ رات دہشتگردی کے مختلف واقعات اور ان میں ہونے والی ہلاکتوں کے خلاف بارسلونا (سپین) کی پاکستانی کمیونٹی آج بروز ہفتہ شام 6:30 بجے RamblaRaval پر احتجاجی مظاہرہ کرے گی، احتجاج کی کال منہاج القرآن انٹرنیشنل سپین اور پاکستان عوامی تحریک سپین کی طرف سے دی گئی ہے اور بارسلونا اور گردونواح میں رہنے والی پاکستانی کمیونٹی کے تمام افراد سے اپیل کی گئی ہے کہ وہ ہر قسم کی دہشتگردی اور خصوصاً اسلام کے نام پر ہونے والی دہشتگردی و شدت پسندی کی مذمت کے لیے اس مظاہرہ میںشریک ہوں۔

Iqbal Chohdary

Iqbal Chohdary

دریں اثنا پاکستان عوامی تحریک سپین کے صدر محمد اقبال چوہدری نے بارسلونا کی پاکستانی اخبارات کے نمائندوں اور مختلف سپینش اخبارات اور میڈیا چینلز سے گفتگو کرتے ہوئے پیرس میں ہونے والی دہشتگردی کو انسانیت کے خلاف سنگین جرم قرار دیا ہے اور کہا ہے کہ ان واقعات کا اسلامی تعلیمات سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ بطور مسلمان ہم سب کی ذمہ داری ہے کہ ہم اسلام کے نام پر ہونے والے دہشتگردی کی دوٹوک الفاظ میں مذمت کریں اور امن و سلامتی پر مبنی اسلام کا حقیقی پیغام ہر ایک تک پہنچائیں۔ محمد اقبال چوہدری نے پاکستانی کمیونٹی کی تمام تنظیمات اور عوام سے اپیل کی ہے کہ وہ آج شام رامبلا رابال پر ہونے والے مظاہرہ میں بھرپور شرکت کریں۔