ایمبیسی آف پاکستان پیرس میں کشمیر سے یوم یکجہتی کی تقریب

Kashmir Solidarity Day in Paris

Kashmir Solidarity Day in Paris

پیرس (زاہد مصطفی اعوان) 5 فروری 2016 پیرس میں مقیم پاکستانیوں نے کشمیریوں کے ساتھ ہونے والے مظالم کے خلاف ان کے ساتھ اظہار یکجہتی کادن منایا۔ اس سلسلے میں سفارت خانہ پاکستان میں ایک تقریب منعقد کی گئی جس میں پیرس میں مقیم پاکستانیوں کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔ تقریب کے مہمان خصوصی فرانسیسی قومی اسمبلی میں پاکستان فرانس فرینڈ شپ گروپ کے سربراہ فرانسو پاپونی تھے۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے فرانس میں پاکستان کے سفیر جناب غالب اقبال نے کہہ کہ کشمیر اور پاکستان ایک دوسرے کیلئے لازم و ملزوم ہیں۔کشمیر ایک حل طلب مسئلہ ہے جسے اقوام متحدہ کی قراردادوں کے مطابق حل ہونا چاہیئے۔لیکن اس کے برعکس میں بھارت کے ظلم وستم میں ہر روز اضافہ ہورہا ہے،عالمی برادری کو چاہیئے کہ وہ کشمیریوں کو اپنا حق خود ارادیت دلوانے کیلئے اپنا کردار ادا کرے۔

انہوں نے فرانسیسی حکومت سے بھی کہہ کہ وہ بھارت سے کی بے جا حمایت کر کے خطے میں طاقت کا توازن خراب نہ کرے تاکہ بھارت کشمیر کی آزادی کیلئے بین الاقوامی دباؤ محسوس کرے۔جناب سفیر نے کہہ کہ پاکستان کشمیریوں کی جدو جہد کی سیاسی اور سفارتی مدد جاری رکھے۔

جناب سفیر نے فرانس میں مقیم پاکستانیوں پر زور دیا کہ وہ یہا ں کی سیاسی زندگی کا حصہ بنیں اور فرانسیسی پارلیمنٹ اور یورپی پارلیمنٹ میں اپنا اثر ورسوخ بڑھائیں تاکہ آزادی کشمیر کا مقدمہ موثر طور پر لڑا جاسکے۔فرانسیسی قومی اسمبلی میں پاکستان فرانس فرینڈ شپ گروپ کے سربراہ فرانسواپاپونی نے کہہ کہ ان کی حمایت پاکستان اور کشمیر کے ساتھ ہے اور وہ حق اور انصاف کا ساتھ دیں گے۔

تقریب سے پیرس میں مقیم کشمیری رہنما زاہد ہاشمی نے بھی خطاب کیا۔انہوں نے کہہ کہ کشمیری اپنی آزادی کیلئے ہر قربانی دینے کے لئے تیار ہیں۔اور اب انہیں ظلم وستم کے ذریعے زیادہ دیر تک غلام نہیں رکھا جا سکتا۔ فرانس میں مقیم نویں جماعت کی ایک طالبہ حمائل عامر نے اپنی تقریر میں مسئلہ کشمیر کے تاریخی پس منظر پر روشنی ڈالی اور کہہ کہ پاکستان نے ہمیشہ کشمیریوں کی آزادی کی جدو جہد کی حمایت کی ہے اور کشمیر جلد از جلد آزاد ہو کر پاکستان کا حصہ بنے گا۔