پاکستانی فلم جوانی پھر نہیں آنی 27 ستمبر عید الضخی کے موقع پر سٹاک ہوم میں نمائیش

Jawani Phir Nahi Ani

Jawani Phir Nahi Ani

سٹاک ہوم (کاشف عزیزبھٹہ سے) سویڈن میں بسنےوالی پاکستانی کمیونٹی اور خاص طور پر اردو اور ہندی سمجھنے والی فیملیز کی پرزور فرمائیش پر ایک بار پھر عید الضحی کے موقع پر پاکستانی سپرہٹ فلم جوانی پھرنہیں آنی نمائیش کے لیے پیش کی جا رہی ھے۔

سکس سگماپلس اور اےآر وائے کی پروڈکشن اور پاکستانی سپر سٹارز پر مبنی ایڈوینچر اور کامیڈی سے بھرپور فلم جوانی پھرنہیں آنی 27 ستمبر بروز اتوار شام 6 بجےسٹاک ہوم کے سینما گھر ( ایس ایف پارک ستورگاتن 18 اوسترمالم ستوری ) میں نمائیش کے لیے پیش کی جائے گی۔

جوانی پھرنہیں آنی فلم کو پاکستان کے مشہور ڈائیریکٹر ندیم بیگ اور ہمائیوں سعید نے ڈائیریکٹ کیاہے جبکہ اس فلم کی کاسٹ میں پاکستان فلم انڈسٹری کے سپر سٹارز جن میں ہمائیوں سعید۔حمزہ علی عباسی۔ اخمد بٹ۔ واسح چوہدری۔ مہوش حیات۔ سروت گیلانی۔ع ائیشہ حان۔جاوید شیح۔ اور دیگرش امل ہیں۔ پاکستانی فلم جوانی پھرنہیں آنی عید الضحی کےموقع پر پاکستان کے تمام سینما گھروں کےعلاوہ پوری دنیا میں نمائیش کے لیے پیش کی جا رہی ھے۔

سویڈن میں بھی پاکستانی برادری کو تفریخ مہیا کرنے کے لیےاور سویڈن میں پاکستانی کلچر کے فروغ کے لیے پاکستانی فلم جوانی پھرنہیں آنی کی نمائیش کا انعقاد کیا جا رھا ہےجس میں آپ تمام پاکستانی برادری سےگزارش ھےکےآپ اپنی فیملیز کےساتھ فلم دیکھنے آئیں اور پردیس میں پاکستانی کلچراور ثقافت کو پرموٹ کریں۔27 ستمبر بروز اتوار شام 6 بجے ایس ایف پارک میں نمائیش کے لیے پیش کی جانے والی پاکستانی فلم جوانی پھرنہیں آنی کی ٹکٹ کی بکنگ کے لیے آپ ( آئی دیسی ڈاٹ ایس ای) کی ویب سائیٹ کا وزٹ کر سکتے ھیں اورفلم کےمتعلق انفارمیشن کےساتھ ٹکٹ کی ایڈوانس بکنگ کرسکتےہیں۔ مزید اپنی اور اپنی فیملیز کی ٹکٹ کی ایڈوانس بکنگ کنفرم کروالیں تاکہ وقطی پریشانی سےبچاجاسکے۔