پاکستان مسلم لیگ برطانیہ کے کارکنان اینٹی نریندرا مودی احتجاجی مظاہرہ میں شرکت کو یقینی بنائیں

Pakistan Muslim League Britain Leaders

Pakistan Muslim League Britain Leaders

لیوٹن برطانیہ: برطانیہ میں مقیم کشمیری کمیونٹی کی جانب سے بھارتی وزیر اعظم نریندرا مودی جس کے ہاتھ ہزاروں مسلمانوں کے خون سے رنگے ہوئے ہیں اوراس کے کہنے پر کشمیریوں پر ظلم و ستم کے پہاڑ توڑے جا رہے ہیں کی برطانیہ آمد پر کشمیریوں کی جانب سے احتجاجی مظاہرہ کیا جا ئیگا۔

جس میں پاکستان مسلم لیگ ن آزاد کشمیر کے مرکزی نائب صدر راجا امتیاز، چیئر مین اوور سیز شفیق پلاھوی و دیگر رہنما ؤں اور پاکستان مسلم لیگ ن آزاد کشمیر کی اعلی قیادت جناب فاروق حیدر سے باہمی مشاورت کے بعد فیصلہ کیا گیا کہ نریندرا مودی کی برطانیہ آمد پر احتجاجی مظاہرہ میں پاکستان مسلم لیگ ن آزاد کشمیر برطانیہ کے کارکنان کی احتجاجی مظاہرہ میںبھرپور شرکت کو یقینی بنایا جائے ١٣ نومبربھارتی وزیر اعظم نریندرا مودی کی برطانیہ آمد پر احتجاجی مظاہرہ کا مقصد جہاں اقوام عالم کوہزاروں مسلمانوں کے قاتل نریندر ا مودی کو عالمی دہشتگرد ثابت کرنا ہے وہاں کشمیر پر غاصبانہ قبضہ اور بھارتی افواج کی جانب سے نہتے کشمیریوں کو آئے روزجارحیت اور وحشیانہ تشدد کا نشانہ بنایا جا رہا ہے کی طرف مبزول کروانا ہے۔

ہزاوروں کی تعداد میں کشمیر ی احتجاجی مظاہرہ میں شرکت کر کے دنیا کے سامنے نریندر ا مودی اور نام نہاد سب سے بڑے جمہوری ملک بھارت کا مکرو چہرہ بے نقاب کریں گے۔ بھارت وذیر اعظم مودی بھارتی مسلمانوں اور کشمیر یوں پر تشدداور شہید کر کے اپنے مضموم مقاصد میں کامیاب نہیں ہو سکتا کشمیری اپنے بنیادی مؤقف سے دستبردار نہیں ہونگے ۔کشمیر یوںنے لاکھوں قربانیاں اپنے شہداء کے خون کا سودا کرنے کے لئے نہیں دیں بلکہ اپنی آزادی کے حصول کی خاطر دی ہیں اور دیتے رہیں گے ۔ ہم شہدا ء کا خون کبھی رائیگاں نہیں جانے دیں گے۔

پاکستان مسلم لیگ ن آزاد کشمیر، مرکزی نائب صدر راجا امتیاز اور چیئرمین اوور سیز شفیق پلاھوی نے برطانیہ میں مقیم کشمیریوں کو اس احتجاجی مظاہرہ میں بھرپور شرکت کرنے کی دعوت دی ان کا کہنا تھا کہ آج برطانیہ بھر میں اس اجتجاجی مظاہرہ میں شرکت کے لئے تیاریاں شروع ہو چکی ہیں جس پر راجا ایاز آف برمنگھم جو کہ اس احتجاجی مظاہرہ کو کو آرڈینیٹ کر رہے ہیں اور ان کے ساتھ دیگر تمام ساتھیوں جو اس مظاہرہ کے لئے انتھک محنت سے کام کر رہے ہیں کی بھر پور حمایت کرتے ہیں اور ان کی اس جدو جہداور ان دوستو ںکی کاوشوں کو سلام پیش کرتے ہیں جنہوں نے تمام کشمیریوں کے دل کی آواز دنیا تک پہنچانے کا بیڑا اٹھایا۔

ہم مسلم لیگ ن آزاد کشمیر برطانیہ کی جانب سے اس مظاہرہ کو کامیاب بنانے اور اس میں بھرپور تعاون کی یقین دہانی کرواتے ہیں۔ ہم مسلم لیگ ن آزاد کشمیر برطانیہ کی تمام برانچز کے عہدیداران و کارکنان کو پیغام دینا چاہتے ہیں کہ اس احتجاجی مظاہر میںشرکت کو یقینی بنا کر مظاہرہ کو کامیاب کرنے میں اپنا کردار ادا کریں اور برطانیہ میں مقیم کشمیری کمیونٹی کو بھی اس مظاہرہ میں بھرپور انداز میں شرکت کی دعوت دیتے ہیں اور مطالبہ کرتے ہیں کہ اس تاریخی احتجاجی مظاہرہ میں بھر پور شرکت کر کے یکجہتی کا ثبوت دیںاور دنیا کے سامنے نریندرا مودی کو عالمی دہشتگرد ثابت کرنے اور مسئلہ کشمیر کو مزید اجاگر کرنے میں کشمیریوں کا ساتھ دیں۔