رانا فاروق طاہر کی دبئی آمد پر عبدالرحمان رضا کی جانب سے انکے اعزاز میں عشائیہ

Rana Farooq Tahir Honor Party

Rana Farooq Tahir Honor Party

دبئی (تیمور لون) روزنامہ اوورسیز فائل انٹرنیشنل نیوز پیپر کے چیف ایڈیٹر رانا فاروق طاہر کی دبئی آمد پر اووسیز فائل کے ایڈیٹر ممتاز صحافی عبدالرحمان رضا نے ان کے اعزاز میں دبئی کے نجی ریسٹورنٹ میں عشائیے کا اہتمام کیا۔

اس تقریب میں یو اے ای کے صحافیوں سینئر صحافیوں طاہر منیر طاہر، سہیل خاور، ملک عامر، سجاد اکبرخان، عتیق خان،سلمان جاذب،شیراز مغل ،شاہد رحمان،سبط عارف،راجہ عرفان و دیگر نے شرکت کی۔بزنس کمیونٹی سے راجہ عابد،عابد حسین ،قاضی عابد ظفر راجہ،عبدالباسط،سہیل معظمتقریب میں شریک ہوئے۔

اس موقع پر عبدالر حمان رضا نیخطاب کرتے ہوئے کہا کہ دنیا بھرمیں مقیم پاکستانیوں کے مسائل کی نشاندہی اور ان کے حل کی ہر ممکن کو شش ہمارے مشن میں شامل ہے۔سینئر صحافی طاہر منیر طاہر نے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ روزنامہ اوورسیز فائل کے اہداف اور اوورسیز پاکستانیوں کے مسائل پر فوکس ایک نیک شگون ہے ،ہمارا تعاون جاری رہے گا۔

سینئر صحافی سہیل خاور نے کہا کہ اوورسیز فائل نیوز پیپر اگر اسی رفتار سے کام کرتا رہا تو اوورسیز کے بہت سے مسائل حل ہوں گے،ٹیک کے اراکین لائق تحسین ہیں۔اس موقع پر رانا فاروق طاہر چیف ایڈیٹر روزنامہ اوورسیز فائل نے اپنی گفتگو میں کہا کہ دیار غیر میں مقیم پاکستانیوں کی کوریج ہماری ذمہ داری ہے ،اس کام کو ہممیڈیا پرسنز کے تعاون سے جاری رکھیں گے۔

کمیونٹی کی ہر مشکل ہمارہ مشکل ہے جس کے حل کے لئے ہماری ٹیم دن رات کوشاں ہے۔گلف اور یورپ مین ہماری ایڈیٹر عبدالرحمان رضا کی کوششوں سے ایک برا نیٹ ورک بن چکا ہے اور اس کو مزید بڑھایا جا رہا ہے کہ ہر خبر قارئین کی نظر سے گزرے۔