مجھ پر وقت ضائع نہ کریں اللہ سے تعلق جوڑیں: شاہ بانو میر

 Shahbano Mir

Shahbano Mir

فرانس : حال میں دیے گئے ایک ٹی وی انٹرویو کے بعد فیس بک پر وہی مخصوص فیک نک سے کئی قسم کی دھمکیاں دے رہے ـ فیک آئی ڈی کس کی سیکڑوں کے حساب سے ہیں سب جانتے۔

مصنوعی ناموں سے بیہودہ احمقانہ لغویات شائع کرنا بہت ہی پُرانا اور فضول ہتھکنڈہ ہے۔ پہلے میں ایک عورت کی حیثیت سے پریشان کی جاتی تھی اور میں ہو جاتی تھی اب الحمد للہ اللہ پاک کا مضبوط مکمل سہارا قرآن پاک کی صورت ساتھ ہے۔

اب میں نام یا عورت نہیں ایک نہیں کئی اداروں کی پہچان ہوںـ جسے ختم کرنا اور گرانا بہت سے حاسدین کا مسئلہ ہے لہٰذا وہ پھر سے تمام تر غلاظت کے ساتھ منظرِ عام پر ہیں شیطان کے بھرپور ساتھ کے ساتھ لیکن آعوز باللہ من الشیطٰن الرجیم کا سبق اب پڑھنا آگیا اور یہی ان شیطانوں سے محفوظ رکھے گا انشاءاللہ کیونکہ اس کے بعد بسمہ اللہ الرحمٰن الرحیم حفاظت کا ضامن ہے۔

اداروں کیلیۓ گھٹیا زبان لغویات کا استعمال وہی لوگ کرتے جو کارکردگی سے عاری ہوتے کوئی فرق نہیں پڑتا جو مرضی دھمکی دے جو مرضی لکھے جو مرضی کہے اب تو ہر کمزور تحریر مزید اللہ کے قرآن میں موجود آیات کے ترجمے کی تصدیق کر رہی ہیں کہ جو جو اللہ کے راستے میں چلے گا۔

انہیں یہ شیطان پریشان کریں گے اور لوگوں کو ان سے بد ظن کریں گےـ مگر اللہ پاک کا خاص کرم استادوں کی دعائیں ساتھ ہیں اب بے خوف ہوں ایسے ہتھکنڈوں سے ـ مجھ پر وقت ضائع کرنے کی بجائے بہتر ہے کہ قرآن پاک کو کھول کر وہی وقت ہدایت لینے میں گزاریں ہو سکتا ہے آپ کو بھی اللہ پاک اس دنیا کی آلائش سے دلدل سے کھینچ کر اپنی بے پناہ رحمت میں برکت میں لا کر کر آپ سے بھی کوئی ایسا کام کروا لے جو آپ کی زندگی کے گناہوں کو دھو کر جنت تک لے جانے کا باعث بنےـ
جزاک اللہ خیر