پاکستانی اور بھارتی مووی

Yalgaar

Yalgaar

تحریر : ممتاز ملک. پیرس
بڑے شوق سے میں نے اپنے شوہر اور بچوں کے ساتھ پیرس کے سنیما ہال میں قدم رکھا .جہاں بڑے ہی انتظار کے بعد ایک شاندار پاکستانی فلم “یلغار ” نمائش کے لیئے پیش کی جا رہی تھی۔ فلم شروع ہونے کا سن کر ہم نے ہال کی جانب دوڑ لگائی کہ ہمیں ہماری من پسند جگہ نہ مل سکی تو فلم کا مزہ کرکرا ہو جائیگا . اندھیرے میں فون ٹارچ آن کر کے ہال کی سیڑھیوں کو ٹٹولتے ہوئے پہنچے سیڑھیوں کی ننھی منی لائٹس میں جب بیٹھنے کو ہال پر نظر ڈالی تو پہلا جھٹکا لگا۔

تمام ہال میں بمشکل تیس کے قریب لوگ بیٹھے تھے . دل کو ایک دھکا اور لگا جب معلوم ہوا کہ فرنچ سب ٹائٹل والی شاندار فلم “یلغار” کے مقابل پیرس کے پاکستانی بھارتی فلم “ٹیوب لائٹ ” دیکھ کر اپنے جذبہ حب الوطنی کو تسکین پہنچا رہے ہیں .

کہاں اس فلم یلغار کی فوجیوں کی اپنے عوام کے سر سے اپنی واری جانے والی جانوں کا بورنگ موضوع اور کہاں بھارتی فلم کے واہیات لٹکے جھٹکے اور بارہ مصالحے …ہے کوئی مقابلہ ان دونوں کا … پھر بھی کشمیر بنے گا پاکستان فوج یہ کیوں نہیں کرتی ہے۔

وہ کیوں کرتی حکمران یہ نہیں کرتے وہ نہیں کرتے غیرت مند پاکستانیوں کبھی اپنے گریبان میں جھانکا…. کہ تم کیا نہیں کرتے اور کیوں نہیں کرتے … انڈین بیٹ پر ناچ کر ٹھمک کر پاکستان پر تنقید کرنے والو اتنی تو شرم کرو کہ تم تو اپنی محض ایک فلم کو پروموٹ نہیں کر سکتے جو تمہارے منہ پر لگی دہشتگرد کی کالک دھونے کے لیئے تیار کی گئی ہے ..اور دنیا کو یہ بتا سکو.کہ ہم وکٹم ہیں دہشتگرد نہیں … بجائے اس کہ اپنے ساتھ اپنے غیر ملکی دوستوں کو بھی لاتے اور انہیں بتاتے کہ دیکھو ہم کیسے اپنے بھائی بیٹے اور باپ اس جنگ میں قربان کر رہے جو دنیا کی کوئی فوج اپنے ہی ملک میں ایسی جنگ نہیں لڑ سکتی .کیسے اپنے عزتوں کو ان جانور طالبانوں کا شکار ہونے سے بچا رہے ہیں … جاکر بھارتی فلم کے مصالحوں کا مزا لیجیئے . اور رات کو سوتے وقت اپنے بچوں کیساتھ ان کے اداکاروں کو ڈسکس کرنا نہ بھولیے گا …آخر کو ہم کیا کر سکتے ہیں جی یہاں بیٹھ کر … کچھ نہیں ..

آپ بس اپنا پیسہ بھارتی درندوں کے ہاتھ میں پہنچایئے. ..باقی وہ سب کچھ خود ہی کر لیں گے کبھی ہمارے ملک میں، کبھی نہتے کشمیریوں کے خلاف، اور کبھی بھارتی مسلمانوں کی آئے دن کی نسل کشی کی صورت … آپ انجوائے کیجیئے جناب ڈونٹ وری ٹیک اٹ ایزی پھر بھی بڑے جذبے سے نعرہ تکبیراللہ اکبر فلم کے طور پر یلغار ایک بہترین فلم رہی .اپنے ملک میں ہونے والی دہشگردی کے خلاف جنگ کے موضوع پر بنی یہ فلم ہمارے فوجیوں اور ان کے گھرانوں کی قربانیوں اور اس وقت لوگوں کی حالت زار وہاں ہونے والی طالبانی دہشتگردی پر مبنی حالات پر بنی ہے . یہ ایک فل ایکشن مووی ہے . جس میں ہلکا پھلکا مزاح بھی رکھا گیا . جو بھلا لگتا ہے . حسین خوبصورت جنت نظیر مناظر آنکھوں کو فرحت بخشتے ہیں۔

اداکاروں نے پروڈیوسر ڈائریکٹر بیک گراونڈ میوزک ہر ہر لحاظ سے یہ ایک شاندار فل ہے . خون کو گرمانے والی . جزبہ حب الوطنی کو جگانے والی . اس کے بنانے والوں کو میں اپنی جانب سے اور اسے دیکھنے والوں کی جانب سے دلی مبارکباد پیش کرتی ہوں۔

Mumtaz Malik

Mumtaz Malik

تحریر : ممتاز ملک. پیرس