سویڈن کی معروف شخصیت ملک شہزاد کے بھائی عمران ملک کو گولڈ میڈل سے نوازا گیا

Imran Malik

Imran Malik

سویڈن (کاشف عزیز بھٹہ سے) ملک شہزاد جو کہ سویڈن کی پاکستانی برادری میں اپنی سماجی سیاسی سرگرمیوں کی وجہ سے الگ پہچان رکھتے ہیں اور ہر دل عزیز شخصیت ہیں ان کے بڑے بھائی عمران ملک جو کہ پاکستان وزارت خارجہ میں کام کرتے ہیں اور وہ نوکری کے ساتھ ایک اچھے مصنف بھی ہیں۔

پاکستان میں 2005 کے زلزلہ سے کون واقف نہیں اوراس زلزلہ سے ہونے والی تباہ کاری پاکستانی قوم آج تک نہیں بھول سکی۔2005کے زلزلہ کے نتیجہ میں پیدا ہونے والے حالات اور متاثرین پر معروف مصنف عمران ملک نے زلزلہ پاکستان 2005 کے نام سے کتاب لکھی عمران ملک کی اس کتاب کو پاکستان بھر میں بھرپور پزیرائی ملی اور ان کی اس کاوش کو سراہا گیا۔عمران ملک اس سے پہلے بھی کئی کتابیں تحریر کر چکے ہیں جن میں ان کی ایک مشہور کتاب پاکستان سیلاب کی زد میں کے نام سے بھی ہے۔

عمران ملک کی اس صحافتی کاوش کو سامنے رکھتے ہوئے گزشتہ دنوں اسلام آباد میں نظریہ پاکستان کونسل اسلام آباد کے زیراہتمام ایک عظیم الشان تقریب کا انعقاد کیا گیا جس میں عمران ملک سمیت بہترین 10 کتابوں کے مصنفین کو وطن عزیز پاکستان کی غیرمعمولی خدمات پر گولڈ میڈل ایوارڈ 2017سے نوازا گیا۔

اس تقریب کے مہمانان خصوصی محسن پاکستان ڈاکٹر عبدالقدیر خان اور وزیر اطلاعات محترمہ مریم اورنگزیب تھے جبکہ اس تقریب کی صدارت لیفٹیننٹ جنرل ناصر خان جنجوعہ مشیر برائے قومی سلامتی نے کی۔

ملک شہزاد کو ان کے بھائی عمران ملک کی کتاب کو پہلے10 نمبروں میں آنے اور گولڈ میڈل ملنے پر دوست اخباب نے مبارکباد پیش کی اور نیک خواہشات کا اظہار کیا۔